QMO Facebook Page

Saturday, November 13, 2010

他对我的话,让我充满了力量❤

为他拍下的美美照片,
他却说不美>.<
我真的有那么难看吗?
【I ❤ My Bear Necklace】

我终于滚回来啦=)
想我吗???lolx
最近的我总是感觉到很奇妙~~~
我的他更加的让我觉得他很奇妙~~~
他让我仿佛看见了我要的我期待的一切~~~
虽然现在的我们距离千里之外~
因为他告诉我一些事情让我整个心都暖了起来~
对!
我要的就是你对我说的这一切!
酒后吐真言我真的很相信因为这是他第二次喝醉了告诉我的话!
虽然就是一句简单的:
i love you... Not anyone, only u.... More than what u think.... Miss u...
我爱你没有其他人就是我!
我听了心里真的很开心~
所以我真的很相信酒后会吐真言!

当我真真爱上了一个人,
我很容易被他的一言一语给感动!
就像我的他一样!
我对爱情曾经失望过,但是我还是相信世界上会有真爱!
只要我默默地守护!
所以我不放弃任何的机会!

面对他,
我就想赤裸的躯壳一样!
他看透了我的一切的里里外外!
我也不隐瞒我的一切!
我曾经有隐藏,但是现在的我却没了!

如果一段爱情中有隐瞒的话,时间久了事实还是会揭穿!
就像是纸包不住火一样的道理!

说真的,
以前我对他还是有所保留,
那是因为我害怕在被受伤害!
但是现在的我不会了!
因为我有了他,是他帮我打开了我的彩色世界!
虽然我们的恋情不能说是完美,
因为曾经的事情让我们之间留下了很深的历史!
可以说是心中的教训!
如果我告诉你我忘了我没有去想,那是骗你的!
除非我失意!
对,有时候的我还是会想起!
也曾经对你的爱减少过!
但是我都知道这些事情都是过去式!
所以我都把这些事情当作是我人生的经历!
要不是有这些经历,我都不知道我在你心里的地位!
因为这些经历让我更加懂得去争取和珍惜我所爱的人你!
我发现自己对你的爱就像是我的心脏一样!
你是我的全部!没有了你,我就活不了了~~~
只想告诉你,
我不介意曾经在我们恋情里面穿插的那些破坏我们的陌生人!
因为那些都不重要了!
最重要的是我只在意你对我的心是否是真心的!

还有一个月多就是我们在一起的3周年了~~~
我们计划了上云顶庆祝~~~
其实没想过要上云顶庆祝的,怎知道碰巧那天是黄子华的talk show...
所以我们就计划一起去看和庆祝我们的周年日^^
希望一切的计划能够完成~~~
宝贝我会让你也有个难忘的惊喜!
现在不能告诉你是什么!
到了那天你就会知道了^^
我只想和你一辈子的在一起!
记得你对我的约定!
爱你的我


2 comments:

Albert said...

1st of all, I think your 1st picture there is very awesome. He should not say you like that (or he said that so that you can make yourself even prettier for him :p)

Great to see how love has transformed your life. Hope you and him can grow old together. Better get married fast lor, that's the ultimate commitment of love really....

(sorry ah, say english here, i know everything you write there in chinese) :)

Unknown said...

Hi Albert,
Thx for the Praise on me=)
haha...maybe he dun like this look kua...
But I wish I can become more prettier...no point, girl like become to pretty in her love one.

yup.
He really change my life lots, he let me taste everything that I won't forget in my whole life. But everything is passed so I just wish what u said is can grow old together with him....n I hope me n him can always happy....
I know every couple sure have some argue, but I hope the argument won't let us decrease our love but it will increase our love to each other. So I also hope that dun keep arguing with the one we love...We need to understanding our love.


about married still need some time because need to have a stable financial just can....But I really wish that I can together with him forever never end....He is my everything in my entire life...

Really hope one day can get married with him to have our own house n family...This is the life i wan it...[sound like I very "han ka"]
can't wait to sell myself out...lolx

Love really need lots of Courage because it sure have lots of difficult ordeal to wait us to pass it....So Love need courage n true heart^^

but any way thx for the comment ya=)If u dun mind pls leave ur link to me so I also can view it bck ur blog=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
back to top