QMO Facebook Page

Sunday, July 11, 2010

你知道吗?

看不见你的身影
但却闻到你留下来的味道
也因为这样让我更加的想你

你知道我在想你吗?
你知道我在爱你吗?
你知道我在哭泣吗?

想你的时候就只能看你和我的照片>.<
或是回想起我们在一起时候的无厘头^^
因为也只有这样我才能够忘了思念的寂寞和孤单!
其实想你也是一种幸福的事情!
我们的爱拥有许许多多的快乐=)
Because every single things will recall everything that you did for me on Previous
Not even the smell of perfume only!
So this is the memories that you gave me!
Although it pass but it'll be the great memories for me Forever!

还有5天你就回来了!
期待你回来的那个时刻!
想你给我一个温暖的抱抱~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
back to top